15 Nisan 2014 Salı

Kitap Sohbetleri: SON ADA - 2


4 yorum:

  1. Zülfü Livaneli'nin ilk kez bir kitabını okudum.Uzun süredir okumak istiyor ancak hep erteliyordum. Sizinle bir ilki yaşamış oldum. Ve iyi ki de okumuşum. Sizlere bir kez daha teşekkür ediyor ve kendime de neden bu kadar geciktirdiğim için çok kızıyorum:((

    Kitap tek kelimeyle harikaydı. O kadar akıcı ve her satırı o kadar anlam yüklüydü ki dikkatli bir şekilde 2 kez okudum.Okudukça bu ütopya dan, ada halkının yaşadıklarından korktum,ürktüm.Burası bana ne yazık ki ülkemi çağrıştırdı. Ne yazık ki diyorum çünkü sonu iyi bitseydi belki üzülmeyebilirdim ama sonunun kötü bitmesi beni korkuttu.Kesinlikle okumayanlar için bir başyapıt ve bir kez değil, bir kaç kez okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum.

    Ben karakter olarak kendimi ada sakinlerinden 'Lara'ya daha yakın hissettim. Karakter olarak onunla neredeyse birebir uyuşuyoruz.

    Son ada sakinlerinden biri olsaydım bende Lara gibi asla vazgeçmem ve doğru olan şey için savaşırdım.

    Tekrar bu kitabı okumama vesile olduğunuz için teşekkür ediyorum.
    En kısa sürede bloğumda da bu kitaba yer verip daha çok kişinin okuması için elimden geleni yapacağım.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz icin tesekkurler :)

      Bazen cok begendigimiz bir kitapla tanismak icin bir vesileye ihtiyac duyariz. Son Ada icin vesileniz oldugumuzu bilmek cok sevindirici :) Zaten Kitap Kardesligi'nin amaci da tam olarak bu: "Guzel insanlari guzel kitaplarla tanistirmak ve diger guzel insanlarla beraber okumasini, yorumlamasini saglamak."

      NELER YAZILMIS kosemiz icin bloglari takip ediyoruz. Yazinizi onumuzdeki gunlerde paylasirsaniz, kosemize ekleriz :)

      Sil
  2. Son ada benim de daha once neden okumamisim diye kendime kizdigim bir kitap oldu.Sayenizde okudugum icin bende cok mutluyum.ben kendimi yazara benzettim.bende haksizliga gelemeyen ve ne olursa olsun buna engel olmaya calisan bir yapiya sahibim.ve kitap bir daha bir daha bir daha okunasilar arasinda yerini aldi.
    blogumda da yazisini yazmistim zaten.
    tesekkurler kitap kardeslerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Biz tesekkur ederiz...
      Sizin yazinizi da not almistim zaten, NELER YAZILMIS kosemizde paylasacagiz :)

      iyi gunler

      Sil