3 Aralık 2013 Salı

Beyoğlu'nun En Güzel Abisi Sohbetleri (Kitap Kardeşliği Kasım)

#kitapkardesligi #kitapkardesligikasim

İlk sohbet (08.11.2013)
kitapcikedisi24 days ago
Daha yeni carsi karismaya basladi valla ben geriden geliyorum emoji
okuyann24 days ago
Yazı dili her zamanki Ahmet Ümit akiciligina sahip. Ana karakterler önceki kimi kitaplardan tanıdık olduğu için kitabı daha kolay benimseniyor okurken. Ancak ben biraz heyecansiz buldum.
hamidetekin24 days ago
Ben bitirdim cok güzeldi gercekten!! Her zamanki gibi akıcı, merak uyandırıcı bir dili vardi. Katilde yine ters köşeye yatirdi.
stylopunk24 days ago
4. Ahmet Ümit kitabım ve sonu hakkında kaygılarım yok değil ama dili bakımından sevdim. Evet bol argo var ama bir çok konuya değinmiş ve bunları okurken sıkmadı da .. kendisi ile dalga bile geçiyor şimdilik iyi ama sonu ne olur bilmiyorum ;( sonunu tahmin etmeye çalışan polisiye okuru değilim böylesi daha heyecanlı oluyor: )
kitapbocegim24 days ago
Bitirdim ve çok sevdim.. Ahmet Ümit'in cinayet romanlarının içine Türkiye'de olan siyasi olayları ve Beyoğlu'nu katmasını seviyorum..
sedatakli24 days ago
Ben bu seferda okumaya geç başladım kitabı ekim ayının ortalarında sipariş verdim ama ancak gelebildi daha önce Bab-ı Esrar'ı okumuştum Şimdilik kitap güzel gidiyor sıkıcı değil okurken yorulmuyorum merak uyandırıcı konusu var ilerleyen sayfalara bakacağız
sedakkahraman24 days ago
Kitap hakkında yorum yapmak icin daha cok başlardayim galiba :) Ama okuduğum sayfaya kadar beni yormadan beyoğlunun semtlerindeymisim hissi verdiği icinde dogru bir kitap tercih ettiğimi düşünüyorum.
betulebruli24 days ago
yeni takipçiler için burada neler olduğuna dair bilgi verirseniz aradan iyi olur :) aynı kitabı okuyup üzerine hep birlikte konuşuyor muyuz? ;)
niluferim1124 days ago
Dili çok harika yormuyor,yıpratmıyor bizi cok az kaldı bitmesine az heyecansız ama sankı ya bıde karakterler azcık daha özellikle polisler daha daha karakter olsa dedim cok sey dedim aslında ya kendi kendime emojiemoji
niluferim1124 days ago
Kitabı okumaya basladıysanız eger bugun ilk konusma günümüz ama sonu yada okuyamayanlar için anlatmıyoruz nasıl buldugumuzu konusuyoruz ilk gunlerde eger @kitapkardesligi ne zaman zaman bakarsanız bılgılendırmelerı kesın gorursuzunuz iyi okumalar @betulebruli
fatmagul124 days ago
Ben daha yeni katıldığım için kitaba başlamadım yeni aldım daha kitabi.en kisa zamanda başlıyorum
ertnil24 days ago
Fena sardi olaylar elimden dusmuyor..
betulebruli24 days ago
Cvp için tşkkürler ben de bu kitabı okumak istiyorum fakat şuan 3 acil okuncak var listemde, önümzdki hep birlikte okuyup paylşmalarda görşmek üzere @niluferim11 :)
parisindelisi24 days ago
Ben çok sevdim.bugün bitirdim bir solukta okudum gerçekten ve beni hiç yormadan içine aldı hikaye...emoji@kitapkardesligi
beyazkitaplik24 days ago
Ahmet Ümit'in yazım tarzını ve baş Karakteri Başkomiser Nevzat'ı çok sevdiğimden şu an için güzel gidiyor. @stylopunk gibi benim de sonu hakkında kaygılarım var. İnşallah düşündüğüm kişi olmaz diyorum.
ozzlemkc24 days ago
Ben blogda (bookhappens.blogspot.com) yazdım düşüncemi. :) reklam! Bence en kötü yazılmış Ahmet Ümit kitaplarından biriydi. Nevzat karakterinin kafa sesi iç bayıcı. Beyoğlu, Taksim, İstanbul güzellemeleri "aah ah, nerde o eski günler" klişelerinde kalmış. Ben beğenmedim :)
b_c201024 days ago
Benim kitabimda daha bitmedi ortalardayim ama ben sevdim akiciligini ahmet umit bana bambaska iyi gelen bir yazar gercekci hayatin icinden sokakta bol rastlanabilecek karekterlerden secmeside ayri bi cazibe veriyor bakalim ne olcak sonunda@kitapkardesligi :)))
gamze_k24 days ago
260 civarındayim
gamze_k24 days ago
Yarım kaldı yorumum :)genel olarak akıcı ama bazen sıkıyor beni. Gezi olayları sırıtıyor içinde. Zorla bir yerinden sıkıştırmıs gibi. Yazardan bahsettiği bölümler de sempatik değil tam tersine itici geldi bana.
gamze_k24 days ago
Ayrıca acaba katil bu mu su mu diye kendisinin yonlendirmesini de sevmedim.
ceydakucukoruc24 days ago
Ben de bitirdim.. yazım dili akici o anlamda kolay keyifli okunuyor. Ancak simdiye kadar Ahmet Umit'in Sultani oldurmek haric tum kitaplarını okudugum icin sanki bana surekli ayni cember cevresinde dönüyor gibi geldi... degisiklik yaratmak icin gundemi katmaya calismis romana ama bence de tam oturmamis... bir sonraki romani icin tahminde bulunuyorum ya tarihi bir roman olacak ya da Nevzat yine beyoglunda bir cinayeti arastiracak :))
duyguerdemli24 days ago
Henüz bitmedi ama okuduğum yere kadarki kısımda bir polisiye kitaba göre biraz ağır ve heyecansız ilerliyor sanki.Belki de benim polisiye beklentimin heyecan, soluksuz bir olaylar zinciri olması olabilir bilmiyorum.Dili konusunda bir şikayetim yok.Kelimeler açık ve anlaşılır..Bakalım ne olacak?
vforsechilia24 days ago
Bende bitirdim. Guzeldi. Gündemin yorumlanıp,kitaba konu olmabilmesi için sanki biraz acele davranilmis gibi. Beklentiler bildiginiz ibrede kalsin. Klasik son ve Ahmet Ümit
ramazan76_24 days ago
Yeni başladığım için bir yorum yapmayacağım ama arkadaşlarımın çoğu yorumu olumsuz görünüyor. Sanırım yeni bir Sultanı Öldürmek fiyaskosu ile karşı karşıya geleceğim.
dogayasam24 days ago
Klasik bir ahme ümit kitabı dili ve kırgusuyla beni heyecanlandırdı
cilemq24 days ago
Ben 250 civarindayim. Sonunda Çilem isimli karakter aslında super bir insanmis cikmazsa Ahmet Umitcigimle aramiz bozulacak :p saka bir yana bu Baskomiser Nevzat serisinin hepsini okuduğumdan beni sıkmaya başladı artık. Sanki belli bir formulle yaziliyor, nerdeyse bıraksa devamini getireceğim. Ama Patasana gibi kitaplarını cok beğeniyorum. Gezi olaylarıyla ilgili kısimların sonradan monte gibi olması ve kendini kitaba bir karakter olarak koyması cok sırıtiyor bence.
selminergul24 days ago
Ben kitabi kinyas ve kayranin arasina alip bitirdim.yazarlarin kendi yazdigi kitaplarda ortaya cikmasi nacok
selminergul24 days ago
Rastlar olduk.ama cok tekrar ediyor.Sultani oldurmektede ayni seyi hissetmistim
hevalege24 days ago
Ben bitirdim. Ya ne biliym bi olmamış, bişey eksik kalmış, yavan... Bi de kendini katmış ya işin içine #ahmetümit , o hiç olmamış emojiemojiemoji
sariipapatya24 days ago
Dün başladım yarın biter diye umuyorum .. Arka sokakların senaryosunu okuyor gibiyim :)
sarikayaeda24 days ago
Okuyamiyorum yaa..zorluyorum kendimi:(eksik bişeyler:(
segese24 days ago
Maalesef hala icine cekmiyor yarilasmis olsam da
bendensonratufan24 days ago
@kitapkardesligi 11. Ahmet Ümit kitabımı bitirmiş oldum böylece.. komiserim ve ekibi tanıdık, insan eski dostlarıyla bildik bir mekandaymış gibi hissediyor kendini, zaten olaylar da yakın tarihten.. ama yine de bir şeyler eksik, beklediğim tadı alamadım, kitabı kapattığımda aklımda yanıtını bulamadığım birkaç soru vardı..
mihrimahozlem24 days ago
200 lere yaklaştım.beklediğim gibi değildi açıkçası.koşa koşa yazmış gibi Ahmet Ümit.O koşa koşa yazmış ama ben kitabın içinde ağır ağır yürüyorum.Okutuyor,okutuyor kendini de..bu kitabı okurken 2.bir kitap daha okuma isteği uyandırıyor bende.
didemumayy24 days ago
280 lerdeyim klasik ahmet umit ama bu sefer daha sade.
neslider24 days ago
Ben 100 lerdeyim su an akıcı ilerliyor. Nevzat komiser ; acıları, o hüzünlü evi , eski arabası , gittiği meyhaneleri , dinlediği Müzeyyen senarı ile bana sanki tanıdığım biri... Onun yeni bir hikayesini okumak bana keyif veriyor. Kitabın yavan bulunan kısımları ile ilgili şöyle düşünüyorum; eğer Nevzat gerçek bir polis karekteri olsaydı , hayat ona her zaman gizemli süper cinayetler vermeyebilirdi. Patasana , kavim ya da İstanbul hatırasındaki gibi... Bazen tarlabaşı cinayetini de çözmek gerekir....
kakaolu_kiz24 days ago
@sariipapatya bana da oyle gelmedi degil :)
dmlygt24 days ago
Genel olarak sürükleyiciydi. Komiser nevzat'ın beyoğlu komiserliğini bırakma hikayesi hem çok üzücü hem de gerçekten içinde türkiye gerçeğini barındırıyordu. Keşke her polis Nevzat gibi dürüst, vicdanlı olsa gerçekten severek okuduğum bi karakter. Yazarın kitaba kendini koyması bana da biraz garip geldi , çok gerek var mıydı bilmiyorum.
ssuleoktay24 days ago
@sariipapatya kesinlikle katılıyorum arka sokakların juniorı gibi olmuş:)çok akıcı bir kitap ama sevdim:)Umarım güzel biter.
dnzgrncn23 days ago
Ben en çok Gezi'yi işleyiş tarzını sevdim...
eyllgndz23 days ago
Katili bulmakta zorlanmadim bu da ahmet ümit in tarzina aliskin olmakla ilgili galiba.çok sasirmamakla birlikte yine de hostu.
fistiklitombi21 days ago
Yetişeceğim gencler size kitap şimdilik süper gidiyorlar


#kitapkardesligi #kitapkardesligikasim
Bitirme sohbeti (16.11.2013)


kitapcikedisi16 days ago
Tandigim karakterlerle zaman gecirmek cok guzeldi. Nevzat'in duyarliligini cok sevoyorum zaten
kitapcikedisi16 days ago
Ama yazarin kendini anlattigi bolumler bana cok sıkıcı geldi :( 6 7 eylul olaylari, mubadele konularina deginmesi ise guzel konulardi. Kisaca 10 uzerinden 8 veriyorum :)
okuyann16 days ago
Ahmet Ümit severek takip ettigim bir yazar olmasına ve tanıdık karakterlerin varlığına rağmen konunun gidişatı bana heyecansiz geldi.
niluferim1116 days ago
Katılıyorum @kitapcikedisi ne.ben okurken ya sanki simdi olacak ha şimdi dedım durdum biraz düşüktü heyecanı kitabın ama dili be sizlerle beraber okumadı #kitapkardeşiliği süperdi .birde sanki cok pat diye cıktı katil ruhu eksikti o kısmın biraz
niluferim1116 days ago
Ben mesala zeynep ve aliye daha cok ayrıntı verır dıye tahmın ettım yaZar birazdaha ruh eklenmelıydı onlara ama ne yalan sonunu merak edip durdum
leylapunar16 days ago
Ben bitiremedim :(
fistiklitombi16 days ago
katili doğru tahmin etmiş olmanın verdiği gururla emojibildiriyorum,tarlabaşına gidip o deli adamı bulup sohbet etmek istiyorum ama daha önce de belirttiğim gibi sonumun neşe pavyonda azizeden hallice olmasından korkuyorum.çok severek okudum ben,iyi ki okumuşuz.Gezi'den bahsetmesi de çok hoştu emoji
fistiklitombi16 days ago
@niluferim11 belki onların esas kahraman olduğu bir iroman yazar emoji
nuuriye16 days ago
Hayır olamazemoji ben daha bitirmedimemoji sevgiler @kitapkardesligi
ssuleoktay16 days ago
Güzel ve akıcıydı.Ahmet Ümitle tanışmamı sağladı.Katili bulmak pek zor olmasa da gayet başarılı bir roman:)
senelsinem16 days ago
Ben daha yeni başlıyorum
beyazkitaplik16 days ago
Genel olarak sevdim, katilin kendisi çıkmamasına çok sevindim zira o çıksaydı bir daha Ahmet Ümit kitabı okumayacaktım :) Kendini anlatması, kendi kitaplarını övmesi hiç hoşuma gitmedi. Bunun dışında Başkomiser Nevzat'ın olduğu her kitabı gibi bu kitaptan da oldukça zevk aldım.
htc_ozyurt16 days ago
Ben de heyecanı düşük diyen kardeşlerime katılıyorum.ben anlatimi biraz daha heyecan dolu bekliyordum bu biraz hayal kırıklığı oldu ama onun dışında konu,karakterler olarak beğendim.en cok da zeynep ve aliyi sevdim:) #kitapkardesligi ile okumak ayri bi güzeldiemoji bir dahaki kitabimizin küçük prens olmasını diler,tüm kardeşliğe sevgilerimi yolluyorum;))
htc_ozyurt16 days ago
Bu arada Tarlabaşı'na gidip görmüş hatta orada 1 hafta kalmış gibi hissediyorum kendimi;)
stylopunk16 days ago
Yani polisiye demek çok mantıklı görünmüyor. Sürekli birşeyler anlattı .sanki nevzatın hayatı anlatıldı gibi geldi bana anlatım olarak beğendim ama polisiye denilecekse bir yemek masasında rastgele bir bilgi ile cozulecekse buna ben polisiye diyemem. Anlatım tarzı olarak güzel bir dille anlatılmıştı.sıkmadı pek ama gezi olaylari koymak ve ne bileyim kendini yazmak, alışık olmadığımız bir durum biraz itici gelmedi değil... Ama her zamanki gibi kardeşlikle okumak bu yorumları yapmak okumak kimlerin nerde ne sekilde okuduğunu merak etmek her zamanki gibi eğlenceli ve hoştu. Aralıkta buluşmak üzere. :)
cosguntulin16 days ago
nevzat ali zeynep cok iyiydi bir kac kitapta daha olunca bunda artik aileden muamelesini hakettiler birde geziden bahsetmesi iyiydi tarihe bir centik atilmis oldu #kitapkardesligi ile okudugum ilk kitap olmasi da ayrica benim icin cok ozel oldu.tesekkurler kardeslik :)
yesimseda16 days ago
Ahmet ümit yine harika yazmış :) katili tahmin etmek gerçekten zordu :)
eyllgndz16 days ago
Tahminde zorlanmadim.ama anlatim güzeldi.teşekkürler ahmet umit.tesekkurler kitap kardeşliği.
hndtuana16 days ago
Ben de heyecanı düşük bulan lara katili katiliyorum.
ramazan76_16 days ago
Öncelikle sevgili @kitapkardesligi ile ve Ahmet Ümit sevenler ile beraber okumak çok güzel ve özeldi.. Ahmet Ümit polisiye-Gerilim i bize sevdiren alıştıran bir yazar. Çok severim ve bütün kitapları okudum. Ahmet Ümit kitaplarında en sevilen en dikkat çekici özellik akıcı diyalogları ve sizi ters köşeye yatıran finalidir. Sis ve Gece ile Beyoğlu Rapsodisi buna en iyi örnek. Hatta İstanbul Hatırası bile örnek olur. Ama Ahmet Ümit artık iyi yazmıyor. Kitaplarında ki o heyecan o gerilim o insanı içine çeken kurgu çok değişti. Sultanı Öldürmek benim için tam bir fiyasko oldu mesela. Bu kitabı Sultanı Öldürmek e göre çok çok iyi. Fikir kurgu olaylar vs çok güzel. Ama bir şey hala eksik. Gerilim ile Heyecan ın o dansı yok hala. Kovalamıyor sizi yada siz onu. Ahmet Ümit Kavim kitabı ile inişe geçti bence. İstanbul Hatırası ile doğrulur gibi oldu ama Sultanı Öldürmek ile yere çakıldı maalesef.. İnşallah bu kitap yeniden diriliş olur...
nevintas16 days ago
@ramazan76_ üzülerek katılıyorum tüm yazdıklarınıza
niluferim1116 days ago
Valla sevdım kendılerını daha yer verse super olurdu @fistiklitombi
niluferim1116 days ago
Kesınlıkle katılıyorum masada tık dıye katılı bul gıt yakala gel cık bu kısım olmamıs @stylopunk
dilahanbice16 days ago
Ygs azizliği hala bitiremedim ama çok severek okuyorum :) Ahmet Ümit'in kalemini seviyoruz.
fistiklitombi16 days ago
@ramazan76_ sana katılıyorum artık katilleri cok kolay tahmin edebiliyorum :)
fistiklitombi16 days ago
@stylopunk nevzatin hayati ... Ne kadar guzel söylemişsin
cinarinannesi16 days ago
Ben en son ahmet ümit'in istanbul hatırası'nı okumuştum. Onunla kıyasladı beynim sürekli. Ondaki heyecan yoktu evet. Ondaki maceradan da eser yoktu bence. Ama yine de kardeşlikle okudugum ilk kitap olması beni bitirmek için motive etti. Asla bir kayıp olarak düşünmüyorum. Yazarın kalemine saglık diyorum. Keşke bu kadar koştura koştura yazmasaydı demedlkten kendimi alamadan.. ;)
ceydakucukoruc16 days ago
Malesef bir hayal kirikligi daha oldu... bir kukla degil bir patasana hic degil
dlkrn8116 days ago
Artık yazarı da baş kahramanı da çok iyi tanıdığım için şaşırtıcı bir son beklemiyordum zaten. Ahmet Ümit in yalın anlatımını seviyorum ben. Bu kitapta da yine çok akıcı ve çok yalın bir anlatım mevcut. Eleştirilere de katılıyorum fakat eğer sık sık polisiye roman okursanız hele bir de aynı yazarı, artık finallere şaşırmamaya başlıyorsunuz. Belki daha önce hiç Ahmet Ümit romanı okumayan birisinde etkisi daha fazla olurdu. Bu yüzden romanın başarısını "katili tahmin ettim, fiyaskoydu" şeklinde değerlendirmek haksızlık olur.
duyguozyildiz16 days ago
kitabiim halaa gelmedigi icin okuyamadim :((
duyguerdemli16 days ago
Emin değilim..Polisiyeden beklentim yüksek olduğundan olsa gerek ben çok fazla etkilenmedim.Heyecanlandırmadı açıkçası.Ama Gezi olaylarını dahil etmesi iyiydi.Arada kendini dahil ettiği yerlere güldüm.Hoştu.Genel olarak düşünürsek üslupla beraber güzeldi...
fatmazehrasunay16 days ago
Blogumda bahsettim az once cok tatmin etmedi beni
sariipapatya15 days ago
Beklentilerin altında ama akıcı bir kitaptı.
gamze_k15 days ago
Bu tür kitapları çok okuyunca zaten herkesi katil olur mu diye tartarak okuyorsunuz ve pasif kalan karakterlerden tahmin ettiğiniz 2-3 kişiden biri çıkıyor. Genellikle yazarın sizi yönlendirmediği biri. Ben beğendim mi? Eh. Daha iyilerini okumuştuk. Kötüydü demekle de haksızlık etmiş olurum.
kitapbocegim15 days ago
Özünde tipik ahmet ümit klasiği idi.. Ama aradaki türkiye nin yaşadığı siyasi olaylara değinildiği sayfaları gözlerim yaşlı tüylerim diken diken okudum... Blogda anlattım detayları... O yüzden beğendiğimi söyleyeceğim.. Bir de uzun zaman olmuştu #kitapkardesligi ile okumayalı.. Özlemişim sizleri.. İyi ki kitaplar var.. İyi ki kitap kardeşliği var!!! Teşekkürler...
ftekin25415 days ago
Ahmet ümit akıcı tarzıyla sevdiğim ve bütün kitaplarını okuduğum bir yazar. Keyifle okudum fakat fazla ölüm vardı sanki bu sefer. Gezinin izleri güzel olmuş,bam teline dokunmuş. Beğendim lakin ilk göz ağrım ve öncelikli tavsiye edeceğim kitabı hala patasana:)
selminergul15 days ago
Kötü olmuş demek haksızlık olur ancak kitap beni de tatmin etmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder